Masterclass Creatief denken en doen in communicatie
-
Wil Michels
- Trainingen

Stel je voor… dat jij je collega’s kunt verleiden met originele, creatieve concepten en aansprekende communicatiestrategieën. Creatief denken als concrete tool in je werk.
In deze masterclass leer je creatief vermogen te ontwikkelen door te doen en te ervaren. Je bent creatiever dan je denkt! De docent is bestseller-auteur Wil Michels. Hij is dagelijks actief met het versterken van de creatieve kracht van organisaties. Zijn workshops zijn dynamisch, inspirerend en fun.
De Masterclass Creatief denken en doen in communicatie bestaat uit 1 trainingsdag.
Schrijf je je in voor een trainingsbijeenkomst op locatie? Lees hier de laatste COVID-19 informatie.
Startdatum | Locatie | Opmerkingen | |
24 november 2022 | Utrecht | Direct inschrijven |
Deelnemers | 12 |
Lesdagen | 1 trainingsdag |
Tijden | 09.00-16.30 uur |
Studieduur | 1 dag |
Studiebelasting | n.v.t. |
Kosten | €925,- * |
* Onze trainingen en opleidingen zijn vrijgesteld van btw. |
Beschouw jij communicatie als een belangrijke succesfactor in je werk?
Wil jij ook out of the box kunnen denken?
Ben je niet iemand die een avonturenreis koopt bij een reisbureau?
Ben je het eens dat je ook ziet met je ogen dicht?
Ben je van mening dat grenzen niet bestaan?
Dan is deze masterclass echt iets voor jou!
De communicatieprofessional als bron van inspiratie
Klinkt goed, niet? Het begint met je weten hóe je creatief denken concreet kunt toepassen. Want soms is overleg met een discussie zinnig, maar vaak werkt een creatieve aanpak beter. Wist je dat alle succesvolle bedrijven innovators zijn? Er is geen uitzondering. Een team Communicatie moet een power house zijn van nieuwe ideeën.
Activeer jouw creatieve denkvermogen!
In de masterclass ga je concreet aan de slag met technieken om een sessie op een creatieve manier te leiden en faciliteren. Door het gericht inzetten van de juiste aanpak bij het divergeren en convergeren behoort doelloos brainstormen tot het verleden. Goed om te weten: er is speciale aandacht voor creativiteit bij het ontwikkelen van een communicatiestrategie.
Je leert…
… hoe je patronen kunt doorbreken om tot nieuwe inzichten en oplossingen te komen.
… de ‘spelregels’ van een creatieve sessie zelf toepassen.
… creatief denken toe te passen in een concept, communicatiestrategie en merkdocument.
Na deze training ontvang je een Van der Hilst Certificaat van Deelname.
Direct inschrijvenTwijfel je of deze training de juiste keuze voor je is of weet je niet zeker of je toelaatbaar bent? Dan is een gesprek met een van onze ontwikkeladviseurs een goed idee! We zijn bereikbaar voor advies en praktische vragen op telefoonnummer 033-450 50 00, via de e-mail info@hilst.nl of de chatfuntie.
Direct inschrijven