Je bent als communicatieprofessional een bron van inspiratie als je weet hoe je creatief denken concreet kunt toepassen. Want soms is overleg met een discussie zinnig maar vaak werkt een creatieve aanpak beter.
Je gaat concreet aan de slag met technieken om een sessie op een creatieve manier te leiden en faciliteren. Door het gericht inzetten van de juiste aanpak bij het divergeren en convergeren behoort doelloos brainstormen tot het verleden.
Speciale aandacht bij de workshop is er voor creativiteit bij het ontwikkelen van een communicatiestrategie.
Met de nodige humor wrikt Wil Michels je los van vastgeroeste denkpatronen.
Resultaat
Na deze masterclass heb je je creatief denkvermogen verder ontwikkeld en beschik je over de tools om originele of nieuwe ideeën en oplossingen te kunnen bedenken, invalshoeken te vinden die afwijken van de vaste denkpatronen.
Voor wie?
- Beschouw jij communicatie als een belangrijke succesfactor in je werk?
- Wil jij ook out of the box kunnen denken?
- Ben je niet iemand die een avonturenreis koopt bij een reisbureau?
- Ben je het eens dat je ook ziet met je ogen dicht?
- Ben je van mening dat grenzen niet bestaan?
Dan is deze masterclass echt iets voor jou!
Docent
Je docent is bestseller-auteur Wil Michels. Hij schreef de boeken Brand-ID en Communicatiestrategie en hij is dagelijks actief met het versterken van de creatieve kracht van organisaties. Zijn succesvolle workshops zijn dynamisch, inspirerend en fun. Kortom: een unieke workshop met tempo, humor en veel waardevolle inzichten.
Incompany
Wil je samen met je collega’s deze masterclass volgen? Op het moment dat het jullie uitkomt? Dat kan. Verschillende organisaties gingen je voor. We maken hier voor graag een programma op maat voor jou en je collega’s.
Meer weten?
Neem dan gerust en geheel vrijblijvend contact met ons op via 033 450 5000 of stuur een mail naar info@hilst.nl.