Het 50-jarig bestaan van Van der Hilst is een goede aanleiding om met verschillende vakgenoten stil te staan bij ons vak. Welke ontwikkeling hebben ons vak en communicatiecollega’s in de loop der jaren doorgemaakt? Wat zijn actuele uitdagingen? Volgens Carolien Schoenmakers lijkt luisteren misschien eenvoudig, maar het is erg moeilijk om goed te doen. Hoe zorg je ervoor dat je als communicatieprofessional en als organisatie goed blijft luisteren? Carolien deelt haar inzichten in de onderstaande video:
'Meer verhalen, inzichten en toekomstdromen lezen, luisteren of kijken uit de afgelopen 50 jaar doe je op onze jubileumpagina.'
Inge van Tol
Marketingcommunicatieprofessional met een flinke dosis enthousiasme en nieuwsgierigheid; zo zou ik mezelf omschrijven. Ik word blij van positieve mensen, dat ben ik namelijk zelf ook. Doe niets liever dan me verplaatsen in de ander of dat nu een bedrijf of een persoon is. Zodat ik vervolgens aan de slag kan met het schrijven van creatieve teksten, het ontwikkelen van een (online)strategie, het uitdenken van een campagne, het organiseren van een webinar of het maken van content voor social media.