Youssef Eddini

Home / Communicatieprofessionals / Youssef Eddini

 

Youssef Eddini

Ondernemer en adviseur Youssef Eddini is een zeer ervaren senior sparringpartner op het gebied van identiteit, merkpositionering en (marketing)communicatie die energie en beweging creëert. Bovendien is hij maatschappelijk bewogen en betrokken.

 

Youssef Eddini is zeer ervaren een senior sparringpartner op het gebied van identiteit, merkpositionering en (marketing)communicatie die energie en beweging creëert.

In het kort is hij een pur sang verbinder, resultaatgericht, iemand die uitdaagt, kritiek verwelkomt en anderen aanzet tot denken en handelen.
Hij heeft het herpositioneringstraject en merkactivatie begeleid bij Strukton, NOS, NPO en Ziggo (in het kader van de fusie met Vodafone). Als resultaat werd de NOS in 2014 uitgeroepen tot sterkste mediamerk van Nederland. 
Strukton steeg daarnaast na de herpositionering en merkactivatie van de 9e naar de 3e plaats op de imagobarometer van Prof. Van Riel. 
Youssef is lid van de Raad van Toezicht van het Taartrovers Film Festival, bestuurslid bij de Esther Vergeer Foundation, gastdocent en examinator bij NIMA en SRM en intervisie mentor bij Van der Hilst. Daarnaast is hij voormalig bestuurslid van communicatieberoepsvereniging Logeion en Nieuwspoort. Hij wordt omschreven als maatschappelijk bewogen en betrokken.


Specialist op het gebied van:

  • Presentatie- en mediatraining
  • Het coachen van professionals
  • Het versterken van reputaties en merken

Beschikbaar als:

  • Gastspreker
  • Keynote Speaker
  • Dagvoorzitter
  • Presentator
  • Discussieleider
Beheerst de volgende talen:
  • Nederlands
  • Engels

Ondernemer en adviseur Youssef Eddini is een zeer ervaren senior sparringpartner op het gebied van identiteit, merkpositionering en (marketing)communicatie die energie en beweging creëert. Bovendien is hij maatschappelijk bewogen en betrokken.

 

Youssef Eddini is zeer ervaren een senior sparringpartner op het gebied van identiteit, merkpositionering en (marketing)communicatie die energie en beweging creëert.

In het kort is hij een pur sang verbinder, resultaatgericht, iemand die uitdaagt, kritiek verwelkomt en anderen aanzet tot denken en handelen.
Hij heeft het herpositioneringstraject en merkactivatie begeleid bij Strukton, NOS, NPO en Ziggo (in het kader van de fusie met Vodafone). Als resultaat werd de NOS in 2014 uitgeroepen tot sterkste mediamerk van Nederland. 
Strukton steeg daarnaast na de herpositionering en merkactivatie van de 9e naar de 3e plaats op de imagobarometer van Prof. Van Riel. 
Youssef is lid van de Raad van Toezicht van het Taartrovers Film Festival, bestuurslid bij de Esther Vergeer Foundation, gastdocent en examinator bij NIMA en SRM en intervisie mentor bij Van der Hilst. Daarnaast is hij voormalig bestuurslid van communicatieberoepsvereniging Logeion en Nieuwspoort. Hij wordt omschreven als maatschappelijk bewogen en betrokken.


Specialist op het gebied van:

  • Presentatie- en mediatraining
  • Het coachen van professionals
  • Het versterken van reputaties en merken

Beschikbaar als:

  • Gastspreker
  • Keynote Speaker
  • Dagvoorzitter
  • Presentator
  • Discussieleider
Beheerst de volgende talen:
  • Nederlands
  • Engels