Patrick Regan
Sep 23, 2022



Hilke van Bergen is eigenaar van Flexibel Verschil, docent en mentor in de C en D opleiding bij Van der Hilst en is als strategisch adviseur actief op het snijvlak van communicatie, strategie- en organisatieontwikkeling. Ze hield zich eerder internationaal bezig met de reputatie van Ben en Jerry’s, Starbucks en een flink aantal andere organisaties en is nu vooral nationaal in de publieke sector actief. Wat draagt communicatie volgens haar bij aan reputatie? Wat is het nut van reputatiemanagement? En valt een reputatie eigenlijk wel te managen? “Je kunt heel veel beloven. Maar als je het niet waarmaakt, heeft dat alleen maar een negatief effect op je reputatie.”

Beluister de podcast met Hilke in de podcast via Apple podcasts of Spotify.

De Van der Hilst podcast verschijnt één keer per kwartaal. Je luistert en volgt onze podcasts via spotify of apple podcasts.

 

 

 

Patrick Regan

Inspirende nieuws & blogposts

Mark van Vuuren: Stel een vraag

Mar 22, 2023
Waar begon communicatie voor wetenschapper en docent Mark van Vuuren? Welke 3 geeltjes moet jij volgens hem naast je computerscherm hebben hangen?..
Lees verder

Interne communicatie: we delen onze inspiratiebronnen

Mar 7, 2023
Interne communicatie krijgt bij steeds meer bedrijven aandacht. Zowel in het publiek domein als bij profit organisaties worden middelen, budget en..
Lees verder

Historisch besef, het clubgevoel en de invloed van aanpalende vakgebieden

Feb 7, 2023
Ontwikkelmanager Folkert Reith deelt zijn bevindingen na een paar maanden werken bij Van der Hilst Communicatie: ‘In deze functie en bij deze..
Lees verder

Communicatiever worden als professional, als team of als organisatie?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed dix nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostru exerci tation ullamcorpe.