Creatief schrijven voor online kanalen
Welk verhaal vertel je? Op welk kanaal en op welke manier? Na deze training stel jij jezelf altijd deze vragen. Want nu er zo veel informatie voorhanden is, is het schrijven van een simpel nieuwsbericht niet meer voldoende om je lezer te boeien. En vijf keer hetzelfde verhaal knippen- en plakken op verschillende kanalen is óók niet de oplossing.
De training is speciaal voor communicatieprofessionals, copywriters of mensen die veel schrijven
Je leert wat je kunt doen om meer aandacht te krijgen voor je product, dienst of organisatie. We gaan aan de slag met allerlei soorten content. Je leert hoe je:
- op een nieuwe manier naar je onderwerp kijken;
- je tekst een creatieve insteek geeft;
- optimaal en slim samenwerkt met AI;
- een pakkende titel, oneliner en lead schrijft;
- korte berichten voor social media maakt;
- al die content logisch aan elkaar koppelt.
Deze schrijftraining geeft je een rugzak vol ideeën
Je volgt een training die gebaseerd is op jouw praktijk. Vol inspiratie en ruimte voor vragen. Je oefent veel. Met je eigen ingestuurde teksten, teksten van deelnemers uit de groep én met eigen casussen. De vraag is steeds: wat wil je bereiken? En wie is je doelgroep? Hoe kun je deze inhoud het beste aanbieden? Hoe verleid je je lezer om verder te lezen? En welke schrijftechnieken zet je dan in?
Direct inschrijven