Rik Riezebos

Home / Communicatieprofessionals / Rik Riezebos

 

Rik Riezebos

Dr. Rik Riezebos gelooft dat je merkenbeleid ‘all the way’ moet doorvoeren om succesvol te zijn. Vooral als het gaat om het ‘aanvuren’ van medewerkers.

 

Dr. Rik Riezebos is geschoold in de economische psychologie en hij kan een fantastisch verhaal houden over de irrationele kant van het menselijk keuzegedrag. Maar hij heeft altijd ‘zijn brood verdiend’ met merkenbeleid (advies, presentaties e.d.). Hij gelooft dat je merkenbeleid ‘all the way’ moet doorvoeren om succesvol te zijn. Vooral als het gaat om het ‘aanvuren’ van medewerkers. Ook hier laat hij zijn psychologische achtergrond gelden. Merkenbeleid heeft volgens Rik veel meer aan HRM dan aan marketing.

Branding is echt iets heel anders dan marketing. Brand managers moeten dan ook het juk van marketing van zich af gooien. Ook hier kan hij je een fantastisch verhaal vertellen hoe je met je merk echt onderscheidend kunt zijn. En omdat hij tevens is opgeleid als bedrijfskundige, maakt hij ook de vertaling naar de zakelijke kant van merken.

Specialist op het gebied van:

  • Brand management
  • Internal branding (branding inside out)
  • De irrationale consument
  • City branding

Beschikbaar als:

  • Gastspreker
  • Keynote Speaker
  • Inspirational Speaker
  • Lecturer
  • Gasttrainer
Beheerst de volgende talen:
  • Nederlands
  • Engels

Dr. Rik Riezebos gelooft dat je merkenbeleid ‘all the way’ moet doorvoeren om succesvol te zijn. Vooral als het gaat om het ‘aanvuren’ van medewerkers.

 

Dr. Rik Riezebos is geschoold in de economische psychologie en hij kan een fantastisch verhaal houden over de irrationele kant van het menselijk keuzegedrag. Maar hij heeft altijd ‘zijn brood verdiend’ met merkenbeleid (advies, presentaties e.d.). Hij gelooft dat je merkenbeleid ‘all the way’ moet doorvoeren om succesvol te zijn. Vooral als het gaat om het ‘aanvuren’ van medewerkers. Ook hier laat hij zijn psychologische achtergrond gelden. Merkenbeleid heeft volgens Rik veel meer aan HRM dan aan marketing.

Branding is echt iets heel anders dan marketing. Brand managers moeten dan ook het juk van marketing van zich af gooien. Ook hier kan hij je een fantastisch verhaal vertellen hoe je met je merk echt onderscheidend kunt zijn. En omdat hij tevens is opgeleid als bedrijfskundige, maakt hij ook de vertaling naar de zakelijke kant van merken.

Specialist op het gebied van:

  • Brand management
  • Internal branding (branding inside out)
  • De irrationale consument
  • City branding

Beschikbaar als:

  • Gastspreker
  • Keynote Speaker
  • Inspirational Speaker
  • Lecturer
  • Gasttrainer
Beheerst de volgende talen:
  • Nederlands
  • Engels