Tanja Jans
Jan 7, 2020

Bij veel organisaties is het helemaal hot: het inrichten van een Newsroom. Dat uit zich meestal in een wand vol schermen waarop het nieuws binnenloopt en mensen van de communicatieafdeling en social media die ervoor zitten. Maar het is meer dan dat: het is een nieuwe manier van werken die ook zorgt voor organisatieverandering en de inrichting van je contentorganisatie.


Waar moet je aan denken bij het inrichten van een Newsroom en wat zijn de valkuilen? En wat zijn de voordelen? Tanja Jans ontwierp een handige checklist!

 

Newsroom_infographic (2)

 

Tanja Jans is als zelfstandig communicatieprofessional gespecialiseerd in het uitdenken, implementeren en uitvoeren van online communicatiestrategieën.
Ze is docent in het Top College Online Strategie en Implementatie
Daarnaast is ze als trainer betrokken bij in-company trainingen rondom crisiscommunicatie en social media.

Tanja Jans

Inspirende nieuws & blogposts

Uitdagende communicatierol binnen en buiten de muren van de forensische zorg

Nov 29, 2022
Communicatieprofessional aan het woord: Ypie Veenstra. In haar werk heeft Ypie Veenstra samen met haar twee vaste communicatiecollega’s een niet..
Lees verder

Trainer aan het woord: Edi van Gelder

Nov 9, 2022
Edi van Gelder: ‘Juist adviseurs zouden hun gesprekspartner moeten laten praten om zo beter te kunnen adviseren. In de training adviesvaardigheden..
Lees verder

Technologie, complexiteit en vertrouwen: de toekomst van communicatie!

Nov 9, 2022
  Lisette Kaptein is Ontwikkelmanager bij Van der Hilst Communicatie. Zij heeft onder andere 15 jaar ervaring als communicatieadviseur bij de..
Lees verder

Communicatiever worden als professional, als team of als organisatie?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed dix nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostru exerci tation ullamcorpe.