Tanja Jans
Jan 7, 2020

Bij veel organisaties is het helemaal hot: het inrichten van een Newsroom. Dat uit zich meestal in een wand vol schermen waarop het nieuws binnenloopt en mensen van de communicatieafdeling en social media die ervoor zitten. Maar het is meer dan dat: het is een nieuwe manier van werken die ook zorgt voor organisatieverandering en de inrichting van je contentorganisatie.


Waar moet je aan denken bij het inrichten van een Newsroom en wat zijn de valkuilen? En wat zijn de voordelen? Tanja Jans ontwierp een handige checklist!

 

Newsroom_infographic (2)

 

Tanja Jans is als zelfstandig communicatieprofessional gespecialiseerd in het uitdenken, implementeren en uitvoeren van online communicatiestrategieën.
Ze is als trainer betrokken bij incompany trainingen rondom crisiscommunicatie en social media.

Tanja Jans

Inspirende nieuws & blogposts

De X-factor naming en shaming als dagelijkse kost

Jul 2, 2024
Column van Vera de Witte: Social media en communicatieprofessionals - wat zijn de uitdagingen en verantwoordelijkheden? Communicatieprofessionals..
Lees verder

Met CommPas maak je als het ware een foto van jezelf als communicatieprofessional

Jul 2, 2024
Iedereen die bij Van der Hilst de opleiding communicatieprofessional, senior communicatieprofessional of executive communicatieprofessional (Van der..
Lees verder

Alsjeblieft, beginnend woordvoerder: drie gouden tips van expert Inge Meilink

Jun 6, 2024
‘Klimaatrechtvaardigheid voor iedereen!’ Hoor je dat nu goed? Vanaf je werkplek kijk je uit het raam, drie verdiepingen naar beneden. En ja hoor: bij..
Lees verder

Communicatiever worden als professional, als team of als organisatie?

Neem dan gerust contact met ons op. Leuk zelfs! Nadia, Barbara, Danet en Camila beantwoorden graag jouw vragen of brengen je in contact met een collega die je verder kan helpen. Gebruik het contactformulier, mail ons op info@hilst.nl of bel 033-450 5000