Tanja Jans
Jan 7, 2020

Bij veel organisaties is het helemaal hot: het inrichten van een Newsroom. Dat uit zich meestal in een wand vol schermen waarop het nieuws binnenloopt en mensen van de communicatieafdeling en social media die ervoor zitten. Maar het is meer dan dat: het is een nieuwe manier van werken die ook zorgt voor organisatieverandering en de inrichting van je contentorganisatie.


Waar moet je aan denken bij het inrichten van een Newsroom en wat zijn de valkuilen? En wat zijn de voordelen? Tanja Jans ontwierp een handige checklist!

 

Newsroom_infographic (2)

 

Tanja Jans is als zelfstandig communicatieprofessional gespecialiseerd in het uitdenken, implementeren en uitvoeren van online communicatiestrategieën.
Ze is als trainer betrokken bij incompany trainingen rondom crisiscommunicatie en social media.

Tanja Jans

Inspirende nieuws & blogposts

Contentcreatie als spel

Feb 15, 2024
Ben jij ook een trouwe Van der Hilst-podcast luisteraar? Dan ben je vast helemaal gewend aan de stem van interviewer Patrick Regan. Opgelet: in deze..
Lees verder

Verandercommunicatie praktische tips die je kunt toepassen in jouw werkomgeving

Feb 13, 2024
Veranderingen zijn aan de orde van de dag, of ze nu groot of klein zijn, of ze nu van binnenuit of van buitenaf komen. Heb je te maken met een..
Lees verder

Verandercommunicatie in de praktijk bij gemeente Den Haag

Jan 15, 2024
‘Inspirerend praktijkverhaal. Borre Benjamins en Leonie Otto waren beiden als strategisch communicatieadviseur betrokken bij een verandertraject bij..
Lees verder

Communicatiever worden als professional, als team of als organisatie?

Neem dan gerust contact met ons op. Leuk zelfs! Nadia, Barbara, Danet en Camila beantwoorden graag jouw vragen of brengen je in contact met een collega die je verder kan helpen. Gebruik het contactformulier, mail ons op info@hilst.nl of bel 033-450 5000