We doen elke dag onze stinkende best om onze opleidingen en trainingen actueel en relevant te houden. Dat doen we met ons team van hardwerkende Hilsters, externe onderwijskundigen en vakspecialisten. Daarnaast winnen we advies in bij onze Opleidingsraad. Dit harde werken is beloond! Onze klanten geven ons een 100% score in het klanttevredenheidsonderzoek van CEDEO*. We hebben dus eigenlijk het rapportcijfer 10 gekregen van onze communicatieprofessionals!
Deze opmerkingen uit het rapport zijn voor ons extra reden voor een vreugdedansje:
➡️ Referenten gingen bij hun keuze af op het advies van collega’s die goede ervaringen hadden opgedaan met één of meerdere trajecten bij Van der Hilst.
➡️ Opdrachtgevers benadrukken het vermogen van Van der Hilst om maatwerk te leveren.
➡️ Acht van de tien referenten geven Van der Hilst de hoogst mogelijke score voor de uitvoering van de trajecten.
➡️ Wat het meest in de smaak valt is de praktijkgerichte aanpak, de hoge kwaliteit en de persoonlijke benadering.
➡️ Alle respondenten geven aan dat de afgenomen trajecten beantwoord hebben aan het doel dat zij gesteld hadden.
*CEDEO biedt inzicht in de kwaliteit van het aanbod aan bedrijfsopleidingen. Geen overbodige luxe met meer dan 10.000 particuliere aanbieders en tienduizenden opleidingen, trainingen en andere HR-diensten op de markt. Als strikt onafhankelijke instantie voorziet CEDEO in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging ten behoeve van inkopers van opleidingen en andere HR-diensten.