Van der Hilst Communicatie
Sep 17, 2020

We doen elke dag onze stinkende best om onze opleidingen en trainingen actueel en relevant te houden. Dat doen we met ons team van hardwerkende Hilsters, externe onderwijskundigen en vakspecialisten. Daarnaast winnen we advies in bij onze Opleidingsraad. Dit harde werken is beloond! Onze klanten geven ons een 100% score in het klanttevredenheidsonderzoek van CEDEO*. We hebben dus eigenlijk het rapportcijfer 10 gekregen van onze communicatieprofessionals!

Deze opmerkingen uit het rapport zijn voor ons extra reden voor een vreugdedansje:
➡️  Referenten gingen bij hun keuze af op het advies van collega’s die goede ervaringen hadden opgedaan met één of meerdere trajecten bij Van der Hilst.

➡️  Opdrachtgevers benadrukken het vermogen van Van der Hilst om maatwerk te leveren.

➡️  Acht van de tien referenten geven Van der Hilst de hoogst mogelijke score voor de uitvoering van de trajecten.

➡️  Wat het meest in de smaak valt is de praktijkgerichte aanpak, de hoge kwaliteit en de persoonlijke benadering.

➡️  Alle respondenten geven aan dat de afgenomen trajecten beantwoord hebben aan het doel dat zij gesteld hadden.

*CEDEO biedt inzicht in de kwaliteit van het aanbod aan bedrijfsopleidingen. Geen overbodige luxe met meer dan 10.000 particuliere aanbieders en tienduizenden opleidingen, trainingen en andere HR-diensten op de markt. Als strikt onafhankelijke instantie voorziet CEDEO in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging ten behoeve van inkopers van opleidingen en andere HR-diensten.

Van der Hilst Communicatie

Inspirende nieuws & blogposts

Mark van Vuuren: Stel een vraag

Mar 22, 2023
Waar begon communicatie voor wetenschapper en docent Mark van Vuuren? Welke 3 geeltjes moet jij volgens hem naast je computerscherm hebben hangen?..
Lees verder

Interne communicatie: we delen onze inspiratiebronnen

Mar 7, 2023
Interne communicatie krijgt bij steeds meer bedrijven aandacht. Zowel in het publiek domein als bij profit organisaties worden middelen, budget en..
Lees verder

Historisch besef, het clubgevoel en de invloed van aanpalende vakgebieden

Feb 7, 2023
Ontwikkelmanager Folkert Reith deelt zijn bevindingen na een paar maanden werken bij Van der Hilst Communicatie: ‘In deze functie en bij deze..
Lees verder

Communicatiever worden als professional, als team of als organisatie?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed dix nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostru exerci tation ullamcorpe.