Online Strategie en Implementatie - Tanja Jans

Home / Top Programma / Online Strategie en Implementatie - Tanja Jans

 

Top Training: Online Strategie en Implementatie - Tanja Jans

Top Colleges

Schuw jij een pittige inhoudelijke discussie met mede-communicatieprofessionals én state-of-the-art docent niet? Dan is het Top College 'Online strategie en implementatie' door Tanja Jans  dé manier om je kennis te actualiseren én te verdiepen. Je krijgt concrete handvatten om online en social media binnen je organisatie naar een hoger plan te tillen.

Schermafbeelding 2018-05-24 om 15.07.41

Prijs De prijs voor deze training is € 1.695,-

Onze trainingen en opleidingen zijn vrijgesteld van btw.

Het programma bestaat uit drie dagdelen, 1 keer per 2 weken.

Aantal deelnemers maximaal 15
Startdatum

18 oktober
dagdeel 1

1 november
dagdeel 2

15 november
dagdeel 3

Alle dagen van 16.00-20.00 uur

Locatie Toplocatie in Den Haag
Online Strategie

Begonnen met Facebook, LinkedIn en Twitter maar weet je niet hoe je nu verder moet? Jullie webcare is ingezet Je bent gestart met webcare,  maar hoe overtuig je nu jouw management dat dit wel consequenties heeft voor de organisatie? Wat is de impact op woordvoering? Hoe richt je monitoring in? Woordvoering en online monitoring? Kansen en uitdagingen! Het Top College ‘Online strategie en implementatie’ door Tanja Jans geeft je concrete handvatten om online en social media binnen je organisatie naar een hoger plan te tillen. Daarnaast staan we uitgebreid stil hoe je binnen je organisatie en bij het management draagvlak kunt creëren. Samen met Tanja en je mede-deelnemers kijk je naar mogelijke valkuilen en voorbeelden uit de praktijk.

Wat kun je verwachten?

Dit Top College bestaat uit drie dagdelen van ieder vier uur. Naast het college bestaat de opbouw uit inhoudelijke discussie, uitwisseling van ervaringen tussen jou en je mede-deelnemers en krijg je inhoudelijke feedback om de online en social media van jouw organisatie naar een hoger plan te tillen. Je gaat concreet aan de slag met je communicatiestrategie en maakt in de colleges een aanzet tot het verder uitwerken van een online strategie, kanalen- en contentplan voor jouw organisatie.

Dagdeel 1 en 2
In deze twee dagdelen leggen jij en je mede-deelnemers een gedegen theoretische basis voor het opstellen van de strategie: wat zijn de kenmerken en toepassingen van de verschillende kanalen? Tanja Jans neemt jullie daarnaast mee in deelonderwerpen als contentstrategie, webcare, online woordvoering, reputatiemanagement en crisiscommunicatie.

Dagdeel 3
Voor dit dagdeel ga je vooral zelf aan de slag. Op basis van de communicatiestrategie van je eigen organisatie geef je contouren aan van een online-, content- en kanalenstrategie. Dit bespreek je tijdens dit laatste inspirerende college met de docent en je mede-deelnemers. Je gaat naar huis met een outline voor een concreet plan en met quick wins die je direct kunt implementeren.

Top betekent...

  • Docenten met dé expertise op hun vakgebied
  • Een aanvulling op je C en D diploma (beroepsniveau 4 en 5)
  • Met een kleine groep vakgenoten écht de inhoud in duiken

Jij staat voorop

  • Doordat een state-of-the-art docent intensief met je aan de slag gaat en je persoonlijk feedback krijgt.
  • Doordat de groep uit maximaal 15 deelnemers bestaat. Dat betekent volop ruimte voor jouw vragen en persoonlijke aandacht van de docent.
  • Doordat de vragen die bij jou leven, herkenbaar zijn voor jouw mede-deelnemers. Dat schept een band. Daarnaast bouw je hierdoor aan je communicatienetwerk van de toekomst.

Vervolg
Naast dit Top College bieden we je nog een serie andere Top Colleges aan. Heb je meer behoefte aan het trainen van je executive skills? Bekijk dan ook eens ons aanbod onder Top Trainingen.

Certificaat
Na afronden van dit topcollege ontvang je een certificaat van deelname.

Voor wie
De Van der Hilst Top Colleges en Top Trainingen zijn toegankelijk voor professionals met een Van der Hilst C of D diploma (Logeion beroepsniveau 4/5 of diploma op dit niveau bij een vergelijkbaar opleidingsinstituut) én aantal jaren werkervaring als senior communicatieprofessional/(communicatie)manager. Twijfel je of je voldoet aan deze toelatingseisen? Neem dan even contact met ons op.

Schrijf je nu in!