Bram Koster
Jan 7, 2020

Contentstrategie is een begrip dat vooral in de marketingwereld z'n waarde heeft bewezen. Maar ook in de interne communicatie kan het van belang zijn. Daarbij is er wel een belangrijk verschil in de focus. In bijgaande korte vlog legt Bram Koster uit wat dat verschil betekent voor je interne contentstrategie.

 

Bram Koster is senior consultant bij Evolve en verzorgt binnen de C-opleiding van Van der Hilst Communicatie de les over contentstrategie.

Bram Koster

Inspirende nieuws & blogposts

Uitdagende communicatierol binnen en buiten de muren van de forensische zorg

Nov 29, 2022
Communicatieprofessional aan het woord: Ypie Veenstra. In haar werk heeft Ypie Veenstra samen met haar twee vaste communicatiecollega’s een niet..
Lees verder

Trainer aan het woord: Edi van Gelder

Nov 9, 2022
Edi van Gelder: ‘Juist adviseurs zouden hun gesprekspartner moeten laten praten om zo beter te kunnen adviseren. In de training adviesvaardigheden..
Lees verder

Technologie, complexiteit en vertrouwen: de toekomst van communicatie!

Nov 9, 2022
  Lisette Kaptein is Ontwikkelmanager bij Van der Hilst Communicatie. Zij heeft onder andere 15 jaar ervaring als communicatieadviseur bij de..
Lees verder

Communicatiever worden als professional, als team of als organisatie?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed dix nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostru exerci tation ullamcorpe.