Bram Koster
Jan 7, 2020

Contentstrategie is een begrip dat vooral in de marketingwereld z'n waarde heeft bewezen. Maar ook in de interne communicatie kan het van belang zijn. Daarbij is er wel een belangrijk verschil in de focus. In bijgaande korte vlog legt Bram Koster uit wat dat verschil betekent voor je interne contentstrategie.

 

Bram Koster is senior consultant bij Evolve en verzorgt binnen de C-opleiding van Van der Hilst Communicatie de les over contentstrategie.

Bram Koster

Inspirende nieuws & blogposts

Mark van Vuuren: Stel een vraag

Mar 22, 2023
Waar begon communicatie voor wetenschapper en docent Mark van Vuuren? Welke 3 geeltjes moet jij volgens hem naast je computerscherm hebben hangen?..
Lees verder

Interne communicatie: we delen onze inspiratiebronnen

Mar 7, 2023
Interne communicatie krijgt bij steeds meer bedrijven aandacht. Zowel in het publiek domein als bij profit organisaties worden middelen, budget en..
Lees verder

Historisch besef, het clubgevoel en de invloed van aanpalende vakgebieden

Feb 7, 2023
Ontwikkelmanager Folkert Reith deelt zijn bevindingen na een paar maanden werken bij Van der Hilst Communicatie: ‘In deze functie en bij deze..
Lees verder

Communicatiever worden als professional, als team of als organisatie?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed dix nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostru exerci tation ullamcorpe.